Klienci, którzy zakupili w firmie Eurotop czynnik chłodniczy R134a w butli 12.3L mają możliwość zwrotu pustej butli. Przyjmujemy tylko te butle, które zostały zakupione w naszej firmie. Jeśli zwrócone butle nie spełnią niniejszych zasad, zwrot zostanie odrzucony, a butla wróci do klienta na jego koszt.
Poniżej znajduje się lista zasad zwrotu pustej butli na czynnik chłodniczy:
1. Zwracana butla musi posiadać oryginalne oznakowanie. Musi być ono czytelne.
2. W butli musi znajdować się odpowiedni zawór i być dobrze wkręcony.
3. Butle muszą posiadać zakręconą nakrętkę zabezpieczającą gwint zaworu.
4. Na butli nie mogą znajdować się wgniecenia, uszkodzenia, głębokie rysy lub ślady korozji.
5. Butle nie mogą nosić śladów używania otwartego ognia bądź podgrzania.
6. Butla nie może mieć naniesionych znaków innych firm.
7. Zwrot butli musi nastąpić w terminie do trzech miesięcy od zakupu czynnika chłodniczego.
8. Data końca legalizacji butli w momencie zwrotu musi być określona na minimum 7 lat.
9. Informację dołączoną do przesyłki o zamówieniu, do którego zwracane są puste butle.
Jeśli któryś z powyższych punktów nie zostanie spełniony to firma Eurotop ma prawo odrzucić zwrot butli i odesłać ją do klienta na jego koszt.
Proces realizacji zwrotu pustych butli w naszym sklepie:
Krok 1
Przygotuj zwracane butle
Starannie spakuj butle tak, aby nie doszło do ich uszkodzenia w trakcie transportu.
Krok 2
Przekaż przesyłkę kurierowi lub osobiście dostarcz butle
Wyślij kurierem lub dostarcz osobiście opróżnione butle na adres znajdujący się poniżej.
EUROTOP, ul. Grodzieńska 4/8/52, 94-016 Łódź
Krok 3
Poczekaj, aż zweryfikujemy dostarczone butle.
Po zweryfikowaniu stanu butli informujemy klienta o decyzji w sprawie zwrotu.
W przypadku kolejnego zamówienia na czynnik chłodniczy R134a wysyłamy pełną butlę, nie naliczając ponownie kaucji. Jeśli jednak klient nie decyduje się na ponowny zakup, to wcześniej wpłacona kaucja za butle zostanie mu zwrócona w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia butli.
Po zakupie czynnika chłodniczego R134a należy do nas
przesłać skan/zdjęcie certyfikatu FGAZ lub oświadczenie o dalszej odsprzedaży.
W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.